לעור נקי,לעור בריא, יובש בעור, חמאת גוף שיאה (באובב)

אליהו יעקב

אליהו יעקב

לאחר ניסיון רב, בעולם השיווק והמכירות, הבנתי כי שוק מוצרי הטיפוח והיופי מוצף באלפי תכשירים ומכשירים המפותחים ע"י עשרות חברות שונות.

חמאת שיאה פרי עץ הבאובב

הפקת חמאת השיאה

הפקת חמאת שיאה מעץ הבאובב בחלקים רבים מסייע לרגנרציה של תאי העור, נותן לחות לעור ומחזק את טונוס העור. מכיל ויטמינים A, D, E, השומרים על בריאות העור, חומרים אנטי אוקסידנטים, וחומרים השומרים על העור שיהיה רך ואלסטי. חמאת השיאה נפוצה מאד בנושא הקוסמטיקה הטבעית, וזאת בגלל סגולתה לשמירה וטיפוח העור והשיער. אחד המרכיבים של חמאת השיאה, הם שומן בריא וטבעי העוזר להתחדשות וריפוי העור, יעילה גם בטיפול בכוויות שיזוף, פריחה ופצעים. בחמאת השיאה יש חומצות שומן עם תכונות אנטי דלקתיות, ולעיתים אף עוזרת ומקלה על כאבי פרקים ודלקות שונות בעור. חמאת השיאה מכילה גם מספר של נוגדי חמצון, הידועים כמשפרים משמעותית את הטיפול באנטי אייג’ינג. דבר נוסף, חמאת השיאה משמשת גם כקרם הגנה נגד פגעי השמש, אך היא אינה מחליפה את קרם ההגנה, בעת השימוש מספקת חמאת השיאה מסנן קרינה של הקרניים האולטרה סגולות. סיוע בטיפול יובש וקשקשים בראש, המרכיבים בחמאת השיאה נותנת פתרון לבעלי עור יבש בקרקפת, לספק לחות יעילה משומן טבעי למגר את הבעיה.

מוזמנים להגיב ולשתף

ספר לעולם מה תחום העיסוק שלך

ברשת האינטרנט קיימים אלפי אתרי אינטרנט וסביר להניח שיותר ממחצית מהם הם מתחרים ישירים שלך. האתרים המובילים ביותר הם למעשה האתרים אשר מציגים את פועלו של העסק באופן ייחודי ובולט. אנחנו מתמחים בבחירת העיצוב, הצבע ובחירת המילים הנכונות והמתאימות שייצגו את האתר של העסק שלך באופן שיבליט אותך מול הקולגות. 

מוזמנים ליצרו קשר

מאמרים אחרונים

תעשו לנו LIKE זה בחינם...

יש לך אתר אינטרנט ולא מצליח לקדם אותו ברשת האינטרנט?