מה זה פצעי אקנה והדרך לפתרון

אליהו יעקב

אליהו יעקב

לאחר ניסיון רב, בעולם השיווק והמכירות, הבנתי כי שוק מוצרי הטיפוח והיופי מוצף באלפי תכשירים ומכשירים המפותחים ע"י עשרות חברות שונות.

מי לא חווה בשלב מסוים בחייו הופעת “חצ’קונים” (אקנה) על פניו, האקנה גורם בדרך כלל למבוכה ואי נעימות ביצירת קשר, פגיעה בדימוי העצמי ולהרגשת נחיתות.

למה זה קורה?

פצעי האקנה נגרמים עקב סתימת זקיקי השערות על ידי תאי העור ושומן על העור. מלווה לרוב בזיהום דלקתי ומוגלתי, במקרים מעטים עלולות להישאר צלקות לכל החיים.

מה עושים בדרך כלל?

הטיפול לפתרון הבעיה ברפואה הקונבנציונלית כוללת תרופות אנטיביוטיות  שתופעות הלוואי שלהן פוגעות בכבד וכרוכות בתסמיני עור יבש  בפנים שמצריך טיפול במשחות שונות. הבעיה היא ששימוש באנטיביוטיקה גורמת יצירת עמידות לחיידקים.

פיתוח חדשני לטיפול בפצעי אקנה באמצעות מכשיר ה- LumiSpa

הטיפול פשוט ללא צורך בנטילת תרופות כלל, השימוש הוא יומיומי רצוף עד לקבלת התוצאה הרצויה. טכנולוגית הסיבוב הדו חושי  שהוא פיתוח מוגן פטנט של חברת Nuskin בשילוב תכשיר המותאם בלעדית לטיפול בפצעי האקנה יביא לתוצאות הרצויות. המכשיר הוא אישי לטיפול ביתי, מברשת הסיליקון היא אנטי-בקטרילית המכילה שבבי כסף לשמירת הניקיון.  

לפרטים נוספים לחצו כאן או חייגו לנייד: 050-828-7555

מוזמנים להגיב ולשתף

ספר לעולם מה תחום העיסוק שלך

ברשת האינטרנט קיימים אלפי אתרי אינטרנט וסביר להניח שיותר ממחצית מהם הם מתחרים ישירים שלך. האתרים המובילים ביותר הם למעשה האתרים אשר מציגים את פועלו של העסק באופן ייחודי ובולט. אנחנו מתמחים בבחירת העיצוב, הצבע ובחירת המילים הנכונות והמתאימות שייצגו את האתר של העסק שלך באופן שיבליט אותך מול הקולגות. 

מוזמנים ליצרו קשר

מאמרים אחרונים

תעשו לנו LIKE זה בחינם...

יש לך אתר אינטרנט ולא מצליח לקדם אותו ברשת האינטרנט?