עבודה מהבית לאן?

אליהו יעקב

אליהו יעקב

לאחר ניסיון רב, בעולם השיווק והמכירות, הבנתי כי שוק מוצרי הטיפוח והיופי מוצף באלפי תכשירים ומכשירים המפותחים ע"י עשרות חברות שונות.

עבודה מהבית וכל מה שחשוב לדעת על כך

לכולנו מידי פעם עלתה המחשבה על אפשרות לעבוד מהבית כהשלמת הכנסה, או כהכנסה עיקרית. הרוב מתעניינים בתחום הטלמרקטינג או הטלמיטינג אולם היום בעידן האינטרנט השוק מציע מגוון רחב של משרות מהבית כמובן מבלי לעזוב את הילדים, להתקע בפקקים, מבלי בוס על הראש. עבודה מהבית מקנה לכם קביעת לוח זמנים שמתאים לכם ועצמאות מוחלטת. בימים כסדרם עבודה מהבית הייתה נחשבת לפריבילגיה, היום לצערנו מכורח הנסיבות רבים נאלצים להתמודד עם שיטת עבודה חדשה הטומנת בתוכה מוקשים רבים . למרות הקשיים והאתגרים הרבים,לעבודה מהבית יש יתרונות רבים ואם נלמד לנצל את השיטה נגלה שרמת האפקטיביות שלנו יעילה מאוד. שנתחיל? הצבת גבולות ויצירת מסגרת עמידה בזמנים- השתדלו להתעורר בבוקר בשעה מוקדמת וקבועה הפיתוי לישון עד מאוחר תמיד יהיה, הקפידו להתקלח, להתארגן לעבודה ממש כמו שנהגתם בעבודה הקודמת לאחר שהתארגנתם כראוי קבעו לעצמכם שעה קבועה להתחלת העבודה, נטרלו כל גורם אשר עלול להפריע ולגרום להסחת דעת, התרכזו בעבודה כי מעכשיו זה מה שאתם עושים- ע ו ב ד י ם ! חשוב להגדיר מסגרת שעות יציבה וקבועה הכוללת הפסקות ביניים והפסקת צהריים. ככל שלא תצאו מהמסגרת ותקפידו על לוחות הזמנים תגלו שעבודתכם יעילה ומהנה יותר. טיפ קטן אבל חשוב- הקפידו על תזונה נכונה ובריאה ואל תגררו לאוירת הבית. סביבת עבודה- הקצו לעצמכם פינה בבית ואם אפשר חדר אשר יבודד אתכם מהסביבה המשפחתית , דאגו שלרשותכם שולחן עבודה רחב , כסא נוח , עמדת מחשב שתכלול אינטרנט , טלפון מערכת און-ליין. מעכשיו ועד ההפסקה הראשונה , מפשילים שרוולים וקדימה לעבודה. משמעת עצמית זהו שם המשחק! ניהול משימות- עשו לעצמכם סידור עבודה שבועי עם רשימת מטלות לפי ימים , רישום מדוייק של המשימות יעזור לכם להבין שהתכנון היומי הוא פשוט יותר בסוף כל יום עבודה עברו על הרישומים ובידקו מה הפערים לעומת התכנון ככה תוכלו להתכונן בצורה יעילה יותר ליום שלמחרת. ככל שתנהלו את רשימת המשימות בצורה טובה יותר כך תתקדמו יותר בעבודה. סוגי עבודה פופולאריים עולם המחשוב- מגוון רחב של עבודות המתאימות לחיילים משוחררים סטודנטים בני נוער ואמהות כגון : קלדנות , כתיבת תכנים , מילוי סקרים ,קידום אתרים , ועבודות עיצוב תרגום- ישנם אנשים בעלי ידי בשתי שפות ומעלה ברמת שפת אם לאנשים מסוג זה יש יכולות להשתלב בעבודות התרגום. טלמרקטינג- הרבה חברות מחפשות להעסיק עובדים מהבית וכך חוסכות לעצמן את עלויות המשרד. שימו לב זוהי עבודה המחייבת שעות קבועות. פרסום- קביעת פגישות מול לקוחות עסקיים ופונטצייאלים , עבודה שוטפת מול מנהל השיווק,ביצוע ניתוחי מכירות , מבצעים וקידום מכירות. שיעורים פרטים בבית ואון-ליין- מתאים לסטודנטים ואקדמאיים , להעברת שיעורים און ליין בפשטות ובנוחות. פלטפורמה ייחודית להעברת שיעורים פרטיים מכל מקום ובכל זמן! לסיכום אם תתדבקו בנקודות שלמדתם כאן תתאפשר לכם הזדמנות להגשמת חלום וזכות להתפרנס מהבית ובכבוד. הדרך הזו תאפשר לך לחיות את סגנון החיים המתאים עבורך. בהצלחה

מוזמנים להגיב ולשתף

ספר לעולם מה תחום העיסוק שלך

ברשת האינטרנט קיימים אלפי אתרי אינטרנט וסביר להניח שיותר ממחצית מהם הם מתחרים ישירים שלך. האתרים המובילים ביותר הם למעשה האתרים אשר מציגים את פועלו של העסק באופן ייחודי ובולט. אנחנו מתמחים בבחירת העיצוב, הצבע ובחירת המילים הנכונות והמתאימות שייצגו את האתר של העסק שלך באופן שיבליט אותך מול הקולגות. 

מוזמנים ליצרו קשר

מאמרים אחרונים

תעשו לנו LIKE זה בחינם...

יש לך אתר אינטרנט ולא מצליח לקדם אותו ברשת האינטרנט?